16 Eylül 2012 Pazar

ORTALIK TOPARLADIM...........

Evet , el işi malzemelerim o kadar çoğaldıki özellikle kumaşlarım.. bir de atmaya kıyamama hastalığım yok muuu.
o da , bu da işe yarar diye toplayıp durmuşum...
bu arada yorganım da çok eski olmamasına rağmen sıkça yıkanmaktan yüzü kenarlardan aşınmaya başlamıştı. yeni bir kılıf yapmak istedim. işte o an bu küçük parçalar işe yaradı nasıl mı? Böyle :))
Önce renklerine göre gruplayıp yaklaşık 10x10cm kareler kesip 4'er 4'er  birleştirdim.

onlarıda bu şekli vererek diktim. yorganımın bir yüzü tamam oldu  .
ama diğer yüzüne kareler yetmeyince büyük parçalarla da böyle oldu.

Nasıılll :)))    hem bir ton kumaş ortadan kalktı hemde yorganım yenilendi :))) arada saklamak işe yarıyormuş:))  

8 yorum:

  1. Semyıııl, bu nasıl bir sabııır, harika bişi olmuş yaaa :)
    Gel de bendeki parçaları da bitireliiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banucum benimki cinslik işte:)) ama senin o güzelim veranda da ne güzel yapılır bu işler :)))

      Sil
  2. İyiki biriktirmişsin bitanem :)hünerli ellerin de yepyeni bir yorgan sahibi yapmış seni.Renkler,uyum şahane...Ellerine sağlık çook güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekürler, Annaannem bana örmüştü buna benzer çok tatlı modeller .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ,tığla olanı çok güzel oluyor ve de çok emekli benimkisi tembel işi:)

      Sil
  4. teşekkürler canım.renk uyumu mecburiyet. elde olanı değerlendirmeydi. ama sonuçtan ben de memnun kaldım. hem dağınıklık azaldı hemde 0 maliyet oldu :))

    YanıtlaSil
  5. Sonuç mükemmel olmuş arkadaşım eline sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil