18 Eylül 2012 Salı

BUNLARDA 10 MARİFET SERGİSİNE GİTTİ

Uzun zamandır haberim var http://10marifet.org/etiket/10marifet-sergisi/ sergiden ama ne tür iş göndermekte
kararsızdım. gönderdiğim satılsın amacına ulaşsın istiyordum. sonunda kararımı verdim.  benle özleştiğini sandığım ve yapmaktan keyif aldığım lavanta bebeklerimi ve benim amblemim olan çok sevdiğim kelebeklerden tokalarımı gönderdim. işte benim çorbadaki tuzlarım:))
Kelebek tokalarımın resimleri 10 Marifetten. benim çektiklerimi koymadım. koyamadım:(( zaten iki foto arasında kalıte farkediliyor:)))

14 yorum:

  1. Bu bebeklerin nasıl şeker olduklarını,nasıl da misler gibi koktuklarını bilmezmiyim? Kelebeklerse apayrı bir güzellikte...Ellerine sağlık canım çok güzel bir amaç için çalışmışsın öpüyorum güzel yanaklarından:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öpüyorum canım benim... inşallah alıcısı çıkar Güldenim:))

      Sil
  2. Bebekler de kelebekler de çok cici :) Ellerinize ve paylaşımınıza sağlık, Bana da beklerim :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜRlER...hoş geldiniz:) inşallah bu gün sergide iyi satışlar olur. .. birazdan gelirim :))) sevgiler

      Sil
  3. Sevgili Semyıl birbirinden güzel olmuş bebeklerde kelebekler de..Benim yarın kursumunda ilk dersi var artık başka bir zaman görüşmek dileğiyle Güldeni ve seni öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım yaaa ben de gidemiyorum susss :((( o kadar çok istemiyeceğim her zaman böyle oluyor:(( işim çıktı.. inşallah sonuçları güzel olur da yüreğimizden geçenler gercekleşir asıl önemlisi o
      ben de seni öptüm canım. sevgiler

      Sil
  4. Ah be Semyılım, ben nasıl kaçırmışım bu lavanta bebekleri, çok ayıp banaaa :(
    Çok şirinleeeer, tokaların da öyle ama bebeklere bayıldııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banucummmm, yorumunun tarihi kafamı karıştırdıııııı
      burada 27 ekim ama benim mail kutuma dun 8 kasımda gelmiş... aynı şey Mavi boncuk içinde .. şaşırdım kaldım. yine benim bilmediğim bir şey mi var:(((
      ayyy asıl ayıp bana .....
      Banucum kaçırman çok doğal o kadar çok meşguliyetin varkiiii :))) ayıp yok sana:))) ben de o bebeklerden yapmayı seviyorum ...

      Sil
  5. bu tokalar çokk şeker tam benim minik kızıma göre ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) teşekkür ederim Mavi Boncuk ,adresinizi verin
      minik kızıma benim hediyem olsun.
      turanli.s@gmail.com mail adresim sevgiler.

      Sil
  6. Nalan Hanim guzel görüşünüz için çok teşekkür ederim sizin islerinizde çok guzel...iyi geceler

    YanıtlaSil
  7. kelebeklere bayıldım,çok güzeller.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil