24 Ocak 2010 Pazar

OKULUM YİNE ÖDÜL ALDI :))))
















Bugün sizlere okulumdan bahsetmek istiyorum.

emekli olmama çok kısa bir zaman kala bundan sonraki günlerimi boş geçirmemek için kendime hobi kurslarını araştırdım ve birinde karar kıldım. ancak kayıt yaptırırken son dakikada vaz geçtim ve ani bir kararla "Erenköy Zihnipaşa Pratik Kız Sanat Okulu" na tek kontenjanı boş kalan Kumaş boyama kursuna kayıt yaptırmıştim.
o günden bu güne tam 8 yıldan beri devam ediyorum. hemde keyifle:))
Okulum,
geçen sene "kitre bebek" yapımında İstanbul 1.cisi olmuştu.
tabii bu bizim ve okulumuz için büyük bir sevinç ve gurur kaynağı olmuştu.
Bu mutluluğun arkasından ikinci bir gurur kaynağımız olan bu ödüle de sahip oldu okulum
http://www.kadikoy-meb.gov.tr/haberler.asp?ID=1201&goster=2.
(diğer ödül resimlerini buradan görebilirsiniz)
"Mükemmellikte yetkinlik ödülü" olarak ilk ödülümüz oldu :))

Şimdi iyiki karar değiştirip bu okuluma kayıt yaptırmışım ve bu gururdan ben de pay aldım diyorum.:)))))

3 yorum:

  1. canım benim bu gururdan bende pay aldım.çünkü seni tanıdım:))öpüyorum güzel yanaklarından ve daha nice başarılara...ödüllere diyorum.

    YanıtlaSil
  2. şaka yapıosn bu okuldamısın? yaaahu bu okul bizim evin karşısındaaa :D:D

    YanıtlaSil
  3. Aaaaaa ben buradaki arkadaşlarıma
    yorum yazmıştımmmm:(((
    nereye kaybolmuşşşşşş
    ALLAH ALLAHHH nasıl yaptım da sildim mi aaaa hayret.
    tesadüfen fark ettim....
    Güldencim canım benim sağol.utandırıyorsun beni:))

    Tuğbaaa dünya ne küçük değil mi? :)) ne büyük tesadüf ama:))))

    YanıtlaSil