29 Temmuz 2009 Çarşamba

STİL DİREKTÖRÜ ve TAMBİRBLOG




Küçük bir dinlenme sonrası,sizlerleyim sevgili arkadaşlarim.Bir hafta göz açıp kapayıncaya kadar geçiverdi.
Evim evim güzel evim,diyerek oturdum bsayarımın başına.Siz izleyici dostlarımızın ve ziyaretçilerimizin arttığını görmek beni çok mutlu etti. Beş arkadaşın bebeği olan, beraberblog 'umuza gösterdiğiniz ilgi çok çok güzel.


10marifetteki arkadaşlarım hatırlarlar.Geçtiğimiz kış, pek çoğumuz bu berelerden örerek,ihtiyaç olan okullara göndermiştik.Yanımda boncuklarımı götürmeme rağmen,baktım çevrede biraz potansiyel var,hemen bir bere örmeye başladım.önce kendime yapıyorum zannedip,ooo kışı getirmişsin dediler tabii,ama amacımızı anlatınca hoşlarına gitti.Yengem hemen iki tane örüverdi,bir hanım, ben on tane yapar sana gönderirim,nesi var bunun dedi.annem bir tane,ben iki tane daha derken,çocuklarımız için hazırlığa başlamış olduk.
Şimdi başlığa bak,yazıya bak bu ne çelişki dediğinizi duyar gibiyim:)) Çok haklısınız,bunu tahmin edeceğiniz gibi, dikkat çekmek için yaptım.Yazının içinde kaybolabilirdi.Gerçi her iki arkadaşımın da benim dikkat çekmeme hiç ihtiyaçları yok pek çoğunuzun tanıdığına eminim.Yinede yazmak istedim.
STİLDİREKTÖRÜ gittigidiyor da dükkan açtı,buradan bir kez daha, bol ve keyifli satışlarının olmasını diliyorum.
TAMBİRBLOG ise,bilgilerinden çok yararlandığım bir arkadaş.Kendisine sonsuz teşekkürler.
Görüşmek dileği ile :)




6 yorum:

  1. :) Komiksin şeker ne atraksiyonlar yapmış dikkat çekmek için :) Emeğinize sağlık tam bir bloga da sevgiler. 5 ALTIN KIZLAR'a destek için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. evet bende dün okudum stil direktörümüzün blogunda dükkan açtığını. çok sevindim hemen duygularımı yazmak istedim ama bir türlü başaramadım. buradan sesleniyorum.... sevgili arkadaşım
    boooolll kazançlar........:)))

    bu arada sevgili Nedret hanımında
    nazarlıkları "Evim " dergisinin bu ayki sayısında yayınlanmış.
    dostlarımın başarıları beni de mutlu etti :)) sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. canım arkadaşım benim şimdiden ellerine sağlık.bereler için.
    ben de yünlerimi hazırladım ama şu an kardeşime, malum amerikaya çalışıyorum...

    YanıtlaSil
  4. Semyılım sağol ablam, neden olmadı acaba blogda yorum yeri var ama dükkanda yok sevgiler

    YanıtlaSil