15 Temmuz 2009 Çarşamba

nalan dedi ki...


Blogger

guldencigim soyle yazmistim ama nedense o kaydolmadi yeniden yazayim da sen buradan alip ekle istersen
"bu blogumuza ilk paylasimim olacak,sevimli pandam yaptigimiz kaatilarin arasinda en az emege sahip oldugu halde nedense en cok ilgi gorup begenilendi. Simdi kendisini cok begenen yeni dostlarim sevgili Kadriye Ogretmenim ve oglu Ahmet Beyin duvarinda onlara beni hatirlatarak umarim nese ve pozitif duygular ifade ediyorlar.
Suretleri de hem ilk paylasimim olsun hem de sizi gulumsetsin istedim...."
demistim.Editorcugum gerisi sana kaldi istersen ekle istersen yeniden duzenle

14 Temmuz 2009 Salı 12:03

canım nalan,noktasına virgülüne dokunmadan, aynen yayınlıyorum:) tekrar ellerine..emeğine sağlık.

7 yorum:

  1. Pak Karamu reading your blog

    YanıtlaSil
  2. bu aksam yazi yazmaya oturmus iken blog blog gezmeye ve yorum yazmaya kalkistim.Gezdim gezmesine de yorum yazdim fakat bir uyari cumlesi ve ingilizce...komedi ...1 aydir los angeleste turkce konusarak yasayabilmekteyim.Hatta bugun anahtarsiz ciktigimdan sitenin dis kapisinda oturup bir hayirsever beklerken gelen japon kiza tarzanca ve turkce sordumanahtarin varmi diye ...yok dedi amaaaan bosver ,gel otur yamacima dedim kiz geldi oturdu az sonra garaj kapisindaki sportmen delikanliyi kiz bana gosterince firladigim gibi cami tiktik ve en masum gulucugum bunak ihtiyar pozlarimla kapiyi actirdik japoncugumla beraber iceri girdik.Asansorden inerken de si youuuuu lastik bile ...
    Lafi dagittik haaa sey diyordum yazan cumleyi anlayamadim ve ok i tiklat=yinca site kacti yerine acilan bir uyari sayfasi ...
    amanbe yazmayiveririm noolcek dedim .Biraz daha dolastim ve dun pandami postalarken yazdigimda da ayni uyariyla karsilastigimi hatirladim .Eee aksamdan sabaha ingilizce ogrenilmiyor ki unutmasaydim da ogrenseydim.
    Neyse efendim simdi tekrar denemek icin beraber blogumuza geldim .muhtemelen yazdigim yorum ayni cumleyle reddedilecek ve bu uzun yorum gume gidecek.Bu kez akilli davranip gondere basmadan kopyalarim nalanin evine goturur yapistiririm yazmaya usendigim yazi da aradan cikmis olur ..
    benim evde gorusuruz artik

    YanıtlaSil
  3. canım nalancım,
    o kadar güzel yazıyorsunki sanki yanımdaymışsın gibi hissediyorum.
    yine beni gülümsettin.:))
    uyarı mesajı galiba güvenlikle ilgili.ben de "explorer"ın yeni versiyonunu "8" i yükledim tabii pek bildiğimden değil iyidir herhalde deyip yaptım işte ama ikidebir önüme bloglara gidikçe güvenlik uyarısı çıkıyor. evet dersem blog kapanıyor bende "hayır" deyip devam ediyorum işime. seninkinde de öyle olabilir. ben yine sizin evede gelirim. bize çok yakın zaten :)))

    YanıtlaSil
  4. Thank you very much, Pak Karamu :)

    YanıtlaSil
  5. yedi düvelle barışık nalanım benim:)

    YanıtlaSil
  6. bak blogumuzun nami malezyayi tutmus ben daha Amerikada bile taninamadim(tevazua bak ).
    Bu sohret senin eserin guldencigim
    son yazimda blogumuzu tanittim.oradaki diger bloglara da gidin cok iyiler

    YanıtlaSil
  7. Aaaa ben en baştaki yorumu atlamışım.:))))) daaaa
    gülden İng. teşekkür etmiş ama
    diğer cümle ne demek diye bakıyorum.
    çok hoşuma gitti bu iş :))) :)))

    YanıtlaSil