17 Eylül 2011 Cumartesi

KAYSERİ MANTISI GİBİ :)))))

Hep yapanlara imrenerek yerim su mantıyı... hele o meşhur kayseri mantısını. hoş daha o kaşığa 40 tanesini sığdıracak kadar minnacık yapılmışına denk gelmedim. Yine de benim sevdiğim şekli biraz iri içi bol malzemeli olanı.:))

Neyse mantı nerden aklıma geldi .. şu resimleri çekerken geldi..:))
Bende şu minnik minnik yaptığım gülleri çay kaşığına koydum...
Dikkatinizi çekerim çay kaşığı ve resimdeki madeni para 10 kuruş:)))


işte böyle günlerdir yaptımmm yaptııımmm, önce avucumu dolduracak kadar

yetmedi hızımı alamadım... tepsileri doldurana kadar irili ufaklı rengarenk....güllerrr.. yapraklarrr yaptımmm:)))


yaptım da ne oldu..... Devamı , önümüzdeki günlerde ....bugün birazcık muzırlık günündeyim hafifçe de şımarık kız modundayım:)))

ustalarımın höşgörüsüne sığınırım:)

SEMYIL




7 yorum:

  1. Bu hâli bile süper. Dizayn tamamlanınca kim bilir ne güzellik çıkacak ortaya.)))

    YanıtlaSil
  2. Ayyy, birarada ne güzel görünüyorlar, nasıl birşey olacağını çok merak ettim şimdi... Nasıl da sabırla yaptın bunları bravo doğrusu Semyılım ...

    YanıtlaSil
  3. Nedret hanımcım,Banucum,fena olmadılar..biraz fazlaca oldu yaklaşık 750-800 adet kadar:)) ama
    yaklaşık 1 aydır elimde.renk renk olduğundan sıkmıyor insanı..

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlılar, bayıldım Semyılım :)Ne tatlı renkler, ne ince bir zevk, ne büyük bir sabır... Devamını bende sabırsızlıkla bekliyorum canım,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Canım güldenim tüm güzel sözlerine teşekkürler.çok yakında geliyor devamı.:)

    YanıtlaSil
  6. renk renk çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. cankuş malzemesi nedir bunların?
    yaa şahaneler..
    herşeye yakışır bu gller..çerçevelere, vazo süslemelere, aklımıza gelecek herşeye..
    hele hele şimdi elinde bolca var, güzel bir takım bile yapabilirsin..bu güllerle süslü vazo-tabak-çerçeve-vs...
    ellerine sağlık gülümmm :)

    YanıtlaSil