12 Aralık 2009 Cumartesi

Tarihi Noel Babalar:))


O zamanlar hayatımda bilgisayarlar ve internet yoktu, çevremde de bu tür elişleri yapan fazlaca insan yoktu, nerden nasıl akıl ettim hiç hatırlamıyorum ...o kadar eski ki 20 yıldan fazla bir zaman önce çoluk çocuğu sevindirmek için bu noel babaları yapmaya başladım. Noel babaları yaparken kullandığım yumartalarla da aileme, onlara gına gelince de apartmandaki komşularımıza bol bol kremkaramel yedirdim.Bankadaki arkadaşlarımın çocukları, arkadaşlarım,oturduğum apartmandaki çocuklar, ailemdeki çocuklar için seri üretime geçerdim yılın bu zamanlarında...

Bu yıl tuhaf (!!!) bir şey oldu, oturduğum sitedeki hangi bakkalı aradıysam boyle ten rengi yumurta bulamadım, tavuklar arasında beyaz yumurta mı moda ne:)))) Tabii telefonda ben ve bakkal arasında ten rengi yumurta talebim ile ilgili diologları varın siz canlandırın gözlerinizin önünde ben hiç  anlatıp rezil olmayayım ve de bu dialoglardan sonuç alamayınca bir koşu bakkalın yolunu tuttum:Bakkal beni görünce ''Abla şaka mı yapıyorsun şimdi sen...ha o yumurta ha  bu yumurta ne fark eder, al işte bunları delirtme adamı''  diye yakarışları arasında bir düzine kadar istediğim ayıklayıp alabildim:)))Siz sizz olun büyük marketlerden alın yoksa  oturduğunuz muhitte imajınız zedelenebilir. Şimdi bari oturup bakkalımın sevimli ikizlerine de yapıp şu tuhaf bakışlarından ve zedelenen imajımdan kurtulayım:)))

8 yorum:

  1. Bunları nasıl yaptığını da merak ettim doğrusu.Biliyorsun yumurta sevdiğimi:))

    YanıtlaSil
  2. Sule bakkalın halini düşünemiyorum...) Ama ben bu noel babalara bayıldım.

    YanıtlaSil
  3. benim noel babama çok güzel bir yer buldum hemde tam koruma altında.oldu.(yatak odamdaki avizeye astım ) hem her gün görüyorum hemde tam koruma altında
    olduğundan mutlu mesut bana gülümsüyor.
    teşekkürler fiammacım :))

    YanıtlaSil
  4. Nedukcuğum, açıklaması 10marifete detaylı gönderdim,çok basit yapımları:))
    İyi günlerde kullan sevgili semacığım ve esracığım:) Bakkal halen düzelemedi beni görünce geriliyor adamın sinirleri:)))

    YanıtlaSil
  5. Olur oradan bakarım.Çıkmamış henüz.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Olur oradan bakarım.Çıkmamış henüz.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. ayy benimki de koruma altında ama semacığımınki gibi güzel bir yer bulamadım:))tekrar ellerine sağlık ve teşekkürler fiammacığım.

    YanıtlaSil
  8. Ben çam ağacımı kurdum en tepeye noelbabmı koydum diğer minik noeller altta.Birde ışıklandırınca harika oldu ,senin noel kral gibi bakıyor ötekilere....)))

    YanıtlaSil